En blogg om resor och upplevelser

Bloggen startade jag 2013 när jag gjorde en resa runt jorden på 80 dagar. Därefter har jag fortsatt att hålla igång och uppdatera denna varje gång jag gör en ny resa. fiasresaruntjorden.blogg.se

shopping, shopping och lite till shopping

Publicerad 2016-05-26 11:27:11 i Hawaii, USA,

Då förra inlägget raderades som jag nyss skrev får det bli en kort resumé av det!

Dagen har mest spenderats på Wakele outlet. Det tog en timme att åka hit med linje E och jag var strax efter kl 09.00 när dom öppnade och åkte därifrån vid 16.00- tiden.

Väl hemkommen dröjde det inte länge förrän mina danska vänner kom så gick vi ut och åt innan vi såg solnedgången tillsammans.

Därefter gick vi lite utmed stranden innan vi skiljdes åt och gick hem.

Imorgon ska vi ta bussen runt 06.00 på morgonen för att åka till Pearl Harbor. Tanken är att vara där tills dom öppnar vid 07.00- tiden.

See yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela