En blogg om resor och upplevelser

Bloggen startade jag 2013 när jag gjorde en resa runt jorden på 80 dagar. Därefter har jag fortsatt att hålla igång och uppdatera denna varje gång jag gör en ny resa. fiasresaruntjorden.blogg.se

Sista dagen på denna resan!

Publicerad 2016-05-28 10:28:04 i

Då var slutet kommen på denna resa. 

Denna dagen har jag bara tagit det lugnt och laddat batterierna. Det har blivit mycket strandhäng, lite shopping och så har jag förstås umgåtts med mina bästa danska vänner!
Vi åt vid stranden ikväll och sen avslutade vi det hela med en drink. Jag kommer sakna dessa två<3 ! Fördelen är dock att vi bor ganska nära varandra hemma vid också😃

Jag åker till flygplatsen 04.15 imorgon/inatt och sen börjar jag min dygns resa hem. På flygplatsen kommer jag sammanfatta mina upplevelse och mina utflykter på vad jag kommer ta med mig hem!

Nu ska jag sova några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela